Megrendelés menete

Megrendelés menete

A Boltrakész Használtruha Nagykereskedés termékeinek megrendelésével kapcsolatos tudnivalók

Megrendelés

A rendelés menete:

1. A kiválasztott termékeket kérjük minden esetben egyértelműen megfogalmazva telefonon lediktálni vagy e-mail-ben leírni. Minden esetben szükséges megadni a postázási és szállítási címet, a telefonszámot, ha van az adószámot és esetleg egy e-mail címet. E-mail-ben leadott rendelés esetében kérjük, írja le milyen termékeket szeretne (termék kóddal együtt!) és milyen mennyiségben, majd küldje el a boltrakesz@gmail.com címre.

2. Visszaigazoljuk rendelését.

3. A visszaigazolás után a csomag postázásra kerül.

Hasznos tudnivalók:

  • Még rendelés előtt olvassa el az Árlista menüpontban található "Termék ismertető" fület, ahol részletesen írunk a minőségről.
  • Fontos szem előtt tartani, hogy nálunk 4 minőséget különböztetünk meg: Krém, Extra, Extra-I. osztály és II. osztály.
  • Próbacsomag rendelése esetén javasoljuk, hogy több minőséget is próbáljanak ki.
  • Butik és vállfás jellegű használtruha üzleteknek mindenképpen a krém és extra minőséget ajánljuk.
  • Igyekszünk minden esetben tanácsainkkal segíteni, ezért fontos, hogy rendeléskor részletesen elhangozzon, hogy milyen minőséget tart a boltjában.
  • I. és II. osztályú termékeinket elsősorban piaci értékesítéshez javasoljuk, vagy esőáras üzletekben.

Abban az esetben, ha nincs megelégedve a termékünkkel, kérjük azonnal jelezze. Amennyiben a megreklamált árut hiánytalanul, a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül visszapostázza részünkre, mi a törvény által előírt kötelezettségünknek megfelelően visszafizetjük az árát.

A visszapostázási díj minden esetben Önt, vagyis a vevőt terheli! Utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni.

A postai rendelést mindenki csak saját felelősségre adja le. Amennyiben bővebb tájékoztatást kér, kérjük olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek tájékoztatót is.

Postai költségek

Minden csomag után postai díjat számolunk fel, mely tartalmazza a csomagolás árát és az utánvétel díját.

Szállítás

A megrendelt termékeket a Magyar Posta Zrt., az MPL (Magyar Posta Logisztika) szállítja házhoz.

Fizetés módjai

Utánvétel: ebben az esetben közvetlenül a postai kézbesítőnek kell kifizetni a vásárlás ellenértékét.

Előre utalás: kérjük, előre utalás esetén jelezze szándékát a megrendeléskor.

Visszalépés a vásárlástól

A kiszállítás megkezdése előtt lehetőség van a vásárlástól visszalépni. Kérjük, ezt telefonon haladéktalanul jelezze felénk, hogy megrendelést időben törölni tudjuk.

Elállás, rendelés lemondás

Az áru kézhezvétele után is dönthet úgy, hogy mégsem kéri azt. Ezt indokolás nélkül megteheti, és ez vonatkozik az összes termékünkre. Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 17/1999. (II. 5.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint a vásárló a szerződéstől az áru átvételét követő 14 munkanapon belül elállhat a vásárlástól. Az elállási jog külön magyarázat nélkül gyakorolható! Ebben az esetben a kifogásolt termék(ek) vételárát cégünk legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatéríti.

Amennyiben vásárlóként élni kíván elállási jogával, elérhetőségeink valamelyikén jelezze felénk szándékát. A Vásárló a megrendelt terméke(ke)t postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza cégünk székhelyének postai címére. Ilyenkor a Vásárlót kizárólag a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek terhelik. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a vásárlónak kell megtérítenie. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
Számla nélkül visszaérkező csomagot nem tudunk elfogadni reklamált áruként!
Az általunk keletkezett hibás teljesítés esetén a visszaküldés költségét is visszautaljuk vagy jóváírjuk egy későbbi vásárláskor.

Hibás teljesítés

Hibás teljesítés esetén szavatosságra, jótállásra vonatkozó igényét a Ptk-ban és a 49/2003 (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak szerint kezeljük.

Adatvédelem

A Megrendelő által megadott személyes információk a megrendeléshez, szerződéshez kötöttek, így azokat csak kapcsolattartáshoz, tájékoztatáshoz használjuk. Itt hívjuk fel a figyelmet, hogy mivel a Magyar Posta is igényli, hogy a csomagra a címzett telefonszáma is fel legyen tüntetve, így azt mi minden esetben a postai csomagra is felvezetjük.

Bővebb tájékoztatást kér, kérjük olvassa el az ÁSZF-t.